czwartek, 21 lutego 2019

Taj Jackson ujawnia treści rozmów z Wadem Robsonem

Taj opublikował zrzuty ekranu przedstawiające rozmowy z Wadem (jak to sam stwierdził, dzięki "cudem" odzyskanym wiadomościom sms ze swojego starego telefonu):

5 lipca 2009 r.:

Hey Wade... Tu Taj. Czy ktokolwiek kontaktował się z tobą w sprawie wtorkowych uroczystości pożegnalnych. Chcę mieć pewność, że ktoś się wami zajmie.

Hej Taj. Nie, tak naprawdę to nie. Powiedzieli nam, że dowiemy się czegoś od kogoś z biura Randy'ego, ale jak dotąd żadnych wieści. Byłoby super gdybyś mógł pomóc. Bardzo ci dziękuję Taj.

Zadzwonię do ciebie niedługo.

OK.


*******************************************************************

OK.

Dzwonię do ciebie ze stacjonarnego.

Wyślij mi nazwisko.
Ok.

Czy znasz rodzinę Barnesów. Czy wiesz może czy Brett jest w mieście?

Znam go, ale niezbyt dobrze. Wiem, że nadal meszka w Melborne. Nie jestem pewien czy jest tutaj czy nie.
Wysłałem emaila. Daj znać czy go dostałeś.


*******************************************************************

Taj, wszystko w porządku. Mam bilety i karnety na parking. Bardzo ci dziękuję.

Dobrze to słyszeć... Do zobaczenia jutro kumplu

7 lipca 2009 r.:

Taj, tak bardzo ci dziękuję za pomoc. Wysyłam miłość tobie i całej rodzinie. Proszę, przekaż im moją miłość.


***********************************************************************

10 listopada 2009 r.:

Cześć, tu Wade. Co u ciebie? Tak po prostu do ciebie się odzywam. Jeśli potrzebujesz jakiejkolwiek pomocy przy swoim filmie, daj mi znać. Bardzo chciałbym także skontaktować się z dziećmi MJa.


***********************************************************************

22 listopada 2009 r.:

Hej Wade. Byłem szaleńczo zajęty produkcją... przepraszam, że tak długo nie odpowiadałem. W piątek oficjalnie rozpoczęliśmy nagrywanie. Zastanawiałem się czy znasz może kogokolwiek, np. tancerzy, którzy chcieliby zostać zombie w filmie. Nagrywamy do niedzieli, ale zdecydowanie mogłoby być więcej zombie. Nie ma żadnego tańca... Tylko chodzące zombie i niewielka choreografia...

Ps. Daj mi znać kiedy chciałbyś się ponownie zobaczyć z dzieciakami, to pomogę ci to zorganizować...


*********************************************************************

Taj: Filmem, o którym tu rozmawiamy jest "Code Z" - tribute zombie, jaki wyreżyserowałem w hołdzie dla mojego wujka Michaela.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Dangerous" Michaela Jacksona obchodzi 30-lecie wydania, czyli parę słów o albumie, który w popowym nurcie nie utracił tego, co typowe dla gospel*

Tłumaczenie: M.R. [* gospel – chrześcijańska muzyka sakralna, wywodząca się z kultury czarnoskórych mieszkańców Stanów Zjednoczonych Ameryki...