wtorek, 12 lutego 2019

Brandi Jackson, bratanica Michaela, ujawnia prawdę o W. Robsonie

źr.:  https://twitter.com/BJackson82/status/1095067045454966784


Wade i ja byliśmy razem przez ponad 7 lat, ale domyślam się, że informacja ta nie znajdzie się w tym "filmie dokumentalnym", ponieważ zrujnowałabym jego chronologię. I czy wspomniałam już, iż to właśnie mój wujek, Michael Jackson, nas spiknął? Wade nie jest ofiarą, ale kłamcą.

Dowiedziałam się, że Wade zdradzał mnie z wieloma kobietami, które, jak miał nadzieję, pomogą mu w jego karierze. Jedną z nich możecie znać, gdyż był to ogromny skandal w muzyce pop. Oportunista.

Wade, nieustannie mówiłeś, iż chcesz być "ważny". Spaliłeś już tak wiele mostów, że teraz jedynym momentem kiedy jesteś ważny, jest pojawianie się na nagłówkach gazet obok nazwiska mojej rodziny. Czas zakończyć te kłamstwa i zająć się własnym życiem. Kłamstwa biegną sprintem, ale to prawda zwycięża maratony.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Dangerous" Michaela Jacksona obchodzi 30-lecie wydania, czyli parę słów o albumie, który w popowym nurcie nie utracił tego, co typowe dla gospel*

Tłumaczenie: M.R. [* gospel – chrześcijańska muzyka sakralna, wywodząca się z kultury czarnoskórych mieszkańców Stanów Zjednoczonych Ameryki...