czwartek, 31 stycznia 2019

Oni bronią Michaela Jacksona






Jestem zasmucony fałszywymi atakami na mojego szefa i drogiego przyjaciela Michaela Jacksona, w momencie kiedy on niestety nie może już się sam obronić. Jako ktoś kto widywał Michaela Jacksona codziennie, spędził lata podróżując wraz z nim, jak również spędził niezliczoną liczbę godzin w jego firmie, nie mam absolutnie żadnych wątpliwości co do tego, że ostatnie historie pochodzące od Wade'a Robsona i Jamesa Safechucka są kompletnie fałszywe i totalnie sfabrykowane, zwłaszcza biorąc pod uwagę to, iż wspierali oni Michaela za jego życia, jak również przez kilka lat po jego śmierci. Doprawdy wkurzające jest to do czego zdolny jest człowiek kierowany żądzą sławy, pieniędzy i czystą chciwością, pomijając to co Michael Jackson zrobił dla tych dwóch oportunistów i dla ich rodzin przez te wszystkie lata. Koniec końców, prawda zawsze zwycięża, a świat zobaczy kim tak naprawdę są Robson i Safechuck.
- Michael Bush
Stylista Michaela Jacksona




Tak jak Larry Stessel, Harvey Leeds i inni poświadczyli tutaj na FB, przy okazji prowadzenia naszych biznesów z Michaelem, które wielokrotnie wiązały się z interakcjami z dziećmi, nigdy nie dostrzegliśmy niczego, co mogłoby nam zasugerować, że oskarżenia te są słuszne. Wszyscy jesteśmy rodzinnymi facetami, a nasze dzieci są centralnym aspektem naszego życia. Przez cały dzień nagrywałem w Neverlandzie film dokumentalny z 13 dziećmi z fundacji Make-A-Wish i z około 100 członkami ich rodzin. Chciałbym jedynie, żeby ludzie byli świadkami tamtego dnia i zobaczyli jak bardzo Michael był zaaferowany tymi rodzinami. Był ekscentryczny i wychowywał się w pokojach hotelowych, wraz z braćmi i ekipą, wszyscy żyli w osobliwy sposób, tak jak ludzie muzyki mają w zwyczaju. To nie jest normalne życie. Jako kluczowa osoba zajmująca się jego marketingiem w Epic od roku 90. do 96., byłem wtedy hiper-wyczulony w powodu ówczesnych oskarżeń i wypatrywałem jakiejkolwiek oznaki przemawiającej za tym, iż mogłyby one być prawdziwe. Nigdy nie dostrzegłem ani jednej. Pozostaję otwarty na rzeczywistość, lecz postrzegam ten film jako ponury atak na jego Estate i to z rąk kiepskich aktorów.
- Dan Beck
Były pracownik Sony Music




Wszyscy ludzie wierzący Wade'owi i Jamesowi są ludźmi słabo myślącymi i muszą dowiedzieć się prawdy. Michael Jackson jest i zawsze będzie niewinny. Ci faceci są zadłużeni i potrzebują pieniędzy, więc próbują podważyć niewinność Michaela, żeby zarobić te pieniądze.
- Kelly Parker
Aktorka 




Musimy nie tylko zmierzyć się z tymi kłamstwami, ale musimy także zmierzyć się z ludźmi uwieczniającymi te kłamstwa. Fakt, iż nie radzą sobie z wyszukiwaniem informacji, żeby udowodnić, że to są kłamstwa, z wyboru albo i nie, sprawia, iż jest to jeszcze gorsze.
- Brett Barnes
Przyjaciel




Pracowałam z Michaelem Jacksonem przez lata. Zwykłam być jednym z jego najbardziej skrywanych sekretów. Tak mnie nazywał. Mój ulubiony czas to ten kiedy był na Bliskim Wschodzie. Uwielbiałam się tam wybierać. Był taki szczęśliwy! Leczył się z tych wszystkich gównianych kłamstw. Michael miał kontakt z moim synem Nikko, dopóki nie dorósł. Moja córka Sky śpiewała dla niego kilka razy. Udzielał jej świetnych porad. NIGDY NIE ZROBIŁ NICZEGO NIEODPOWIEDNIEGO. KIEDY MOJA CÓRKA ZACHOROWAŁA, ON ZAPŁACIŁ ZA JEJ OPERACJĘ. Co roku wyprawiał Nikkowi imprezę urodzinową. Dlaczego Wade tak okropnie kłamie. NIEWINNOŚĆ MICHAELA ZOSTAŁA UDOWODNIONA. POZWÓLCIE MU SPOCZYWAĆ W SPOKOJU.
- Carol LaMere
Fryzjerka Michaela Jacksona 

3 komentarze:

  1. jestem, czytam, udostępniam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem , dziękuję TYM WSZYSTKIM PRAWYM LUDZIOM i dziękuję z całego serca że mają odwagę bronić najlepszego człowieka w tym trudnym okresie , gdy znowu hieny wylazły na łowy 😪✌ kocham Cię Michael Jackson bardzo , spoczywaj w spokoju 💔💖🌹✌👑💖

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zła na tych ludzi co zrobili ten "dokument " jak można brukać pamięć tak cudownego człowieka .

    OdpowiedzUsuń

"Dangerous" Michaela Jacksona obchodzi 30-lecie wydania, czyli parę słów o albumie, który w popowym nurcie nie utracił tego, co typowe dla gospel*

Tłumaczenie: M.R. [* gospel – chrześcijańska muzyka sakralna, wywodząca się z kultury czarnoskórych mieszkańców Stanów Zjednoczonych Ameryki...