sobota, 30 czerwca 2018

Odejście Josepha Jacksona

Prince Jackson:

Człowiek ten zawsze będzie przykładem prostej siły woli i oddania. Nie wybrał najłatwiejszej ścieżki, ale wybrał taką która była najlepsza dla jego rodziny. Nauczyłeś mnie jak dumnie nosić nazwisko Jackson i co to tak naprawdę oznacza, nauczyłeś mnie oddania w stawianiu czoła przeciwnościom losu i co najważniejsze, pokazałeś mi siłę i nieustraszoność. Nie ma i nigdy nie będzie kogoś takiego jak ty. Fruwaj na wolności dopóki nie spotkamy się ponownie.




Paris Jackson:

Spędzenie z tobą tych kilku ostatnich chwil było wszystkim. Mieć możliwość powiedzenia ci tego wszystkiego co potrzebowałam ci powiedzieć było ogromnym błogosławieństwem. Wszyscy, którzy przychodzili cię odwiedzić, przybywali z miłością, poszanowaniem i ogromną dumą w swoich sercach, dumni z bycia twoimi dziećmi, wnukami, prawnukami, dumni z posiadania twojej siły i bycia częścią dynastii, na stworzenie której poświęciłeś swoje życie, i dumni z bycia Jacksonami. Jesteś pierwszym prawdziwym Jacksonem. Legendą, która to wszystko zapoczątkowała. Żadne z nas nie znajdowałoby się w takim miejscu jak teraz gdyby nie ty. Jesteś najsilniejszym człowiekiem jakiego znam. Dzieło twojego życia zapisze się na kartach historii, podobnie jak ty, będziesz znany jako jeden z największych patriarchów w dziejach. Mieć możliwość trzymania twojej dłoni, leżenia obok i przytulania się do ciebie, całowania w policzki i czoło, znaczyło dla mnie więcej niż kiedykolwiek mógłbyś pomyśleć. Porady jakich udzieliłeś mi kiedy byłam małym dzieckiem, obraz twoich rozświetlonych oczu, dzielenie się historiami jakie mój tata opowiadał mi o tobie, opowiadanie kawałów i słuchanie twojego śmiechu po raz ostatni... Moje serce jest szczęśliwe wiedząc, że rozstaliśmy się w taki sposób. Obiecałeś mi, że mnie odwiedzisz. Zgodziłeś się i zamierzam trzymać cię za słowo. Ja obiecałam ci, że nadal będziemy przekazywać historię o tobie, cały czas. Żebyś nigdy nie został zapomniany. Moje prawnuki będą wiedziały kim jest Joseph Jackson. Kocham cię dziadku. Tak bardzo, że słowa nie mogą tego wyrazić. Jestem ci ogromnie wdzięczna i zawsze będę. Wszyscy czujemy się w ten sposób. Dziękuję ci za wszystko. Prawdziwie. Spoczywaj w pokoju i przemianie. Do zobaczenia wkrótce w moich snach.





TJ Jackson:

Dokonałeś niewiarygodnego. Poświęciłeś wszystko (również szczytowe lata swojego życia), aby mieć pewność, iż twoje dzieci i rodzina odniosła sukces. Niektórzy ludzie nigdy nie zrozumieją zaangażowania i miłości jakich to wymagało. Moje życie mogłoby być tak bardzo inne gdyby ciebie nie było. Mógłbym być członkiem gangu. Mógłbym mieć ojca, który wychodziłby i wracał z powrotem do więzienia. Ale tak nie jest. Dlaczego? Ponieważ byłeś częścią życia swoich dzieci i dostrzegałeś to marzenie o jakim one (a nawet świat) nawet nie pomyślałyby, że może się spełnić. Potrzeba było całej twojej siły, aby utrzymać całą twoją rodzinę w bezpieczeństwie i uchronić ją przed realnymi życiowymi niebezpieczeństwami. Jesteś niewłaściwie osądzany, ale ja wiem jaki jesteś naprawdę. Jako twój wnuk jestem na zawsze wdzięczny za siłę jaką od ciebie otrzymałem. Zawsze będę pamiętał czego się od ciebie nauczyłem. Zawsze będę cię miłował. Zawsze. Kocham cię dziadku <3




Taj Jackson:

Dziękuję ci dziadku za niesamowitą siłę, determinację i dumę jaką pokazałeś rodzinie. Dziedzictwo Jacksonów nie istniałoby bez ciebie. Straciłem dziadka, ale Niebo zyskało Sokoła.




Taryll Jackson:

Kilka tygodni temu, w Dzień Ojca, zamieściłem zdjęcie mojego pradziadka, mojego dziadka, mojego ojca i moje z dzieciństwa. "Miłość nie ma kresu". Wtedy nie wiedziałem nic na temat stanu zdrowia mojego dziadka Joe, dowiedziałem się kilka dni później. Powiedziano mi, że nie zostało dużo czasu. Szczerze, źle znoszę pogrzeby, choroby i śmierć. Jestem bardzo wrażliwy i mam skłonność do unikania takich sytuacji. To coś nad czym pracuję. Chciałem być przy dziadku, by mu podziękować  i spędzić z nim kilka ostatnich chwil, ale jednocześnie nie chciałem widzieć go słabego i nie chciałem żeby takie było moje ostatnie wspomnienie o nim. I wtedy pomyślałem o czasie kiedy byłem bardzo małym chłopcem i widziałem mojego pradziadka Samuela przed jego odejściem. Zachowałem to wspomnienie o nim, jak przez mgłę. Tak więc zdecydowałem, iż dam moim dzieciom tę samą możliwość w przypadku ich pradziadka. Patrząc na to po fakcie, jestem tak bardzo szczęśliwy, że to zrobiłem.
Mój ojciec, który podziela te same problemy ze stratą co ja, również odnalazł siłę i odwagę ażeby odbyć tę podróż. Z tego też względu byłem w stanie dzielić ten moment z moim ojcem, moim dziadkiem i z moimi dwoma synami. Dla mnie, jako człowieka i ojca, było to bardzo silne, poruszające i wzruszające. Mogłem dostrzec zarówno siłę jak i smutek w oczach mojego ojca. Mój ojciec powiedział moim synom, że kiedy dorosną, mają opowiedzieć swoim dzieciom o jego ojcu. A ja wyjaśniłem, że w żyłach nas wszystkich płynęła ta sama krew. W dziadku Joe, w moim ojcu, we mnie, w moich dwóch chłopcach.
To zdjęcie zostało zrobione dzień przed przyjazdem mojego ojca. Spędziłem trochę czasu wyłącznie z moim dziadkiem i moimi chłopcami. Podziękowałem mu za jego siłę i wizję, i za podarowanie mojem ojcu lepszego życia... a przez to podarowanie lepszego życia i możliwości mnie i moim dzieciom. Powiedziałem mu, iż to czego dokonał wraz ze swoją rodziną jest niesamowite. Powiedziałem mu, że jestem z niego dumny i że go kocham.
Mój dziadek odszedł dzisiaj, wczesnym porankiem... ale my będziemy nosić go w naszych sercach, krew nadal będzie płynąć w naszych żyłach a miłość nigdy nie ustanie.




Yashi Brown:

Pomijając fakt, że nie byłoby mnie tutaj gdyby nie ty... osiągnąłeś wszystko co chciałeś osiągnąć i przekroczyłeś najśmielsze oczekiwania. Kiedy tylko myślę o czymś niemożliwym, myślę o tobie.
Moje ostatnie zdjęcie z dziadkiem Joe, 11 lutego 2018r.




Jackie Jackson:

Dziękuję ci za wszystko co dla nas zrobiłeś, za wszystkie te wyrzeczenia jakich dokonałeś, abyśmy mogli być najlepsi. Kocham cię, Jackie.




Brandi Jackson:

To błogosławieństwo nazywać cię moim dziadkiem, to błogosławieństwo być twoją wnuczką. Na zawsze pozostaniesz w naszych sercach a ja zawsze będę wspominać nasze rozmowy, wszystko czego mnie nauczyłeś i miłość jaką mi podarowałeś. Nasz Sokół szybuje teraz wysoko ponad nami, opiekuje się, do czasu naszego ponownego spotkania. Zawsze będę cię kochać dziadku <3




La Toya Jackson:

Zawsze będę cię kochała! Dałeś nam siłę, sprawiłeś, że jesteśmy jedną z najsłynniejszych rodzin na świecie. Jestem za to ogromnie wdzięczna, nigdy nie zapomnę naszych wspólnych chwil i tego że powiedziałeś mi jak bardzo ci zależało.




Randy Jackson Jr:

RIP dla króla, który sprawił, że wszystko jest możliwe!!! Kocham cię dziadku <3 <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Dangerous" Michaela Jacksona obchodzi 30-lecie wydania, czyli parę słów o albumie, który w popowym nurcie nie utracił tego, co typowe dla gospel*

Tłumaczenie: M.R. [* gospel – chrześcijańska muzyka sakralna, wywodząca się z kultury czarnoskórych mieszkańców Stanów Zjednoczonych Ameryki...